Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:269953
 
Evaluation:
Published: 14.02.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Manuprāt, ideāla klientu apkalpošana ir kad klients jūtās kā viesis. Un šis fakts nav atkarīgs no tā, kāds kanāls saziņai tiek izmantots. Vai runa ir par internetu, e-pastu, tālruni, sociālajos tīklos, firmas darbinieki vienmēr ir laipni klientiem un dot viņiem konkrētu, skaidru un sadarbības priekšstatu par savu stāvokli tirgū, zīmolu, un uzņēmumam kopumā. Uzņēmumi bieži vien analizē internetu, telefonu un citu saziņas līdzekļus, lai pārliecinātos, ka tie ir pietiekami labi funkcionē un atbilst laika prasībām. Jebkuru kanālu, ar kura palīdzību klients var sazināties ar firmu, būtu izanalizēts no viedokļa efektivitāti un lietotāja ērtībai. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register