Skatoties filmu „99 franki”, sapratu, ka galvenā problēma ir netīrais reklāmas bizness, kura reklāmas veido tādu ideoloģiju, kuru mēs vēlamies un kurai ticam, un no tā izrietošās pārējās problēmas, kā, piemēram, seksa un narkotiku apvienojums, vētraina nakts uzdzīve. Tas viss ir sastopams arī reālajā dzīvē. Pietiek tikai pievērst uzmanību kādam no masu saziņas līdzekļiem, lai viss taptu zināms. Manuprāt, tas atšķiras no redzētā Holivudas filmās, jo ir ar nelielu un gaumīgu ironiju, kas ne katram ir saprotama. Brīžiem filma liekas neizprotama, jo liela daļa, ieskaitot mani, ir pieraduši pie Holivudas filmām un to sižetiem, kur galvenie aktieri ir kā no modes žurnāla vāka izkāpuši modeļi un kur situācijas ir daudzmaz paredzamas.