Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
11,49
You save:
1,49 (13%)
Discounted price*:
10,00
Purchase
Add to Wish List
ID number:893737
Author:
Evaluation:
Published: 03.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Manuprāt, cilvēkiem ir noteikti iepirkšanās paradumi, kas nosaka viņu izvēli. Katram ir savi mīļākie veikali, uz kuriem tie dodas visbiežāk un retāk izvēlas iepirkties vai pat ieiet veikalā, kurā iepriekš nekad nav bijuši. Arī katram veikala ir noteikta mērķauditorija, kas ir saistīta ar tā piedāvāto produkciju, jo ne vienmēr tā derēs vai būs interesanta visiem cilvēkiem. Katrā veikalā, papildus pārdodamajām precēm, ir izvietoti reklāmas materiāli, kas sniedz priekšstatu par tā vērtībām. Nopērkot kādu preci, tās pircējs nopērk ne tikai preci tās praktiskajā nozīmē, bet arī kādu pievienoto vērtību, kuru rada tās zīmols. Reklāmu fotogrāfijas veikalā iepazīstina potenciālos pircējus ar noteiktu tēlu, no kura daļu tie var pārņemt sev, ja tie iegādājas kādu preci konkrētajā veikalā. Reizēm tieši šis, nevis preces praktiskums, kalpo kā galvenais arguments, kas ietekmē potenciālā pircēja lēmumu iegādāties kādu preci.
Veikalu tēlu veido arī tā interjers, pārdevēju izskats un attieksme pret pircēju. Pie kasēm pircēji var iepazīties ar preču atgriešanas noteikumiem un citiem īpašajiem piedāvājumiem. Kad veikala apmeklētājs ir veicis pirkumu, pārdevēji reizēm ievieto maisiņā reklāmas materiālu, kas tiek iedots līdzi pircējam.
Noslēgumā vēlētos piebilst, ka šī ekspedīcija lika man pievērst vairāk uzmanības veikala videi, kurā lielākoties mēs pavadām laiku neievērojot dažādos stimulus un trikus, kuri ir izvietoti priekš patērētājiem, lai veicinātu preču noietu. Bija interesanti pastaigāties pa veikaliem neko nenopērkot, jo, manuprāt, tas ir vienīgais veids, kā palikt apkārtnes pazinošam un neieslīgt parastajā patērētāju apmātībā.

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Patērētāju sabiedrība Latvijā. Ekspedīcija uz lielveikalu”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/893737

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register