Šajā gadījumā varētu atsaukties uz vairākiem likumiem:
1.Patērētāju tiesību aizsardzības likums –
Pēc šī likuma 27. panta patērētājam ir tiesības izvirzīt pretenzijas par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem 2 gadu laikā no preces iegādes vai pakalpojuma sniegšanas dienas. Izdarot jebkuru pirkumu tiek noslēgt līgums. Nekur likumdošanā nav noteikts, ka līgums jānoslēdz rakstiskā veidā, tas var tikt noslēgt arī mutiski. Arī mutiski noslēgta līguma gadījumā pārdevējam ir pienākums nodrošināt preces vai pakalpojuma atbilstību līguma noteikumiem - nodrošināt, lai precei, pakalpojumam vai tā rezultātā izgatavotai lietai nebūtu defektu, lai preci vai pakalpojumu varētu izmantot paredzētajam nolūkam.
Tāpat likumā ir noteikt, ka varat uzskatīt, ka ražotājs vai pārdevējs nav nodrošinājis preces atbilstību līguma noteikumiem, ja:
iesaiņojumā saņemtās preces komplektācija neatbilst tai komplektācijai, kādu līguma slēgšanas vai piedāvājuma izteikšanas brīdī pārdevējs uzrādījis ar preču paraugiem vai modeļiem;
preci nav iespējams lietot paredzētajam nolūkam tādēļ, ka par to sniegta nepilnīga informācija vai informācija nav sniegta vispār.…