Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:112003
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Audzinātāja pozīcija audzināšanas darbības organizācijas procesā ir stāvoklis, attieksme pret audzēkņiem, to darbību, kurā viņi reāli piedalās. Audzināšanas darbā audzinātāja vadošā pozīcija ir objektīvi nosacīta.
Pieaugušo un bērnu sabiedrībā, kurā pieaugušie saglabā savu vadošo lomu, ir sākums audzināšanas darbībai, tās nosacījums. Audzinātāja pozīciju nosaka arī pedagoģijas un psiholoģijas atziņas par to, ka audzināšanas darbībā panākumi ir tikai tad sasniedzami, ja ārējie apstākļi, prasības un audzināmā vajadzības ir vienotībā, tādēļ audzināšanas darbības organizācijā atkarībā no audzēkņu vecuma un organizācijas posma (psiholoģiskās un praktiskās sagatavošanas, realizācijas un analīzes, novērtēšanas) var runāt par audzinātāja:
Tiešās vadības;
Netiešās jeb pastiprinātās vadības;
Konsultanta;
Līdztiesīgas sadarbības pozīcijā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register