Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:425338
 
Evaluation:
Published: 07.08.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Neapšaubāms ir fakts, ka klientu uzvedību ietekmē gan ārējie, gan iekšējie faktori mijiedarbojoties. Es pievēršos iekšējo faktoru ietekmei no personības psiholoģijas viedokļa.
Personība – noturīgs indivīda sociāli nozīmīgo īpašību kopums, kas izpaužas sociālajā rīcībā, uzvedībā, domāšanā, emocionālajās reakcijās. Pati definīcija uzsver faktu, ka personības īpatnības ietekmē sociālo uzvedību (mūsu gadījumā indivīda kā klienta uzvedību).
Es analizēšu klientu uzvedību, saistot to ar tādiem personības elementiem, kā: indivīda raksturs, temperaments un vajadzības.
Manuprāt, vajadzības – ir primārais faktors, kas virza klientu. Vajadzība – indivīda stāvoklis, ko izraisa viņa izjūtas sakarā ar vēlmi pēc noteiktiem objektiem, kas nepieciešami attīstībai un ir aktivitātes avots. Klientu apkalpošanas sfērā varētu runāt par A.Maslova slavenās piramīdas pirmo līmeni – fizioloģiskām vajadzībām. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1169330
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register