Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:957791
 
Evaluation:
Published: 18.02.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Iespējams, ka tieši šādā veidā, var apmierināt savu personību ar visām tās īpašībām, varbūt prece atklās kādu īpašību, par kuras eksistenci pat nebija zināms. Ikdienas nomainās cilvēki un viņu pirkšanas paradumi, preču klāsts kļūst daudzveidīgāks un izvēles bagātāks. Bet tiem patērētājiem, kuriem nav izveidojušās tik spēcīgas personības īpašības, lai izlemtu, kas viņam vairāk piestāv vai patīk, par preces iespējām un kāpēc tā ir piemērota tieši tev, informēs reklāma. Reklāma it kā nopērk cilvēka uzmanību un laiku, tajā pat laikā vēl iegūstot daļu uzticēšanās. Šajā esejā man bija ļoti daudz jautājumu par to kas tad ir patērētājs un kā viņa personīgās dzīves pieredze un īpašības ietekmē pirkšanas paradumus. Atbilžu diemžēl ir mazāk. Vairāk secinājumus varēju izdarīt par to kā patērētājus tieši vai netieši ietekmē mārketings un reklāmas triki. Tie manipulē ar cilvēkiem, radot sajūtas, ka bez šīm lietām iztikt nav iespējams. Lai vai kāda pirkšana un pārdošana taktika ir mūsdienās, bet tomēr tā sena un iemīļota cilvēku nodarbe – tā ir gājusi cauri gadsimtiem, revolūcijām, dabas kataklizmām, kariem un daudz kam citam. Citi tā pelna izdzīvošanai, citam tā ir visa dzīve. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register