Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:559343
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.11.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mūsdienās brends ieņem nozīmīgu vietu katra cilvēka dzīvē, ko precīzi savā grāmatā „Branding Your Business” atspoguļoja Džeims Hammonds. „Ir pulksten 8.30 no rīta, un es sasienu savu Nike sporta kurpju auklas, gatavojoties rīta skrējienam. Mans Apple iPod ir pilns ar Madonnas dziesmām, un tepat ir arī Coca-Colas skārdene slāpju remdēšanai. Pēc pusstundas es būšu atpakaļ. Tepat pie rokas man ir jaunais Gillette skuveklis, es nomazgāšos un došos uz pilsētu. Man jāiepērkas, pirms iekāpšu Virgin lidmašīnā, kas mani aizvedīs uz brīvdienu galamērķi, kuram es reģistrējos lastminute.com. Otrajās brokastīs es apēdīšu McDonald’s burgeru vai varbūt vienkārši baudīšu kafiju Starbucks un vēlāk paēdīu Pizza Express. Viens ir droši – dienas gaitā es būšu pakļauts dažādām kompānijām un slavenībām, no kurām ikviena sacentīsies par manu uzmanību un kliegs man ausī: «Izvēlies mani, nevis viņu; izvēlies mūs, nevis viņus!» Kad skriešu, veci un jauni saukļi man teiks: «Just do it» (Vienkārši dari to), kad ēdīšu burgeru, man skanēs ausīs: «I’m lovin it» (Man tas patīk) vai tiks apgalvots, ka dzēriens, ko tikko esmu izdzēris, ir «the real thing» (pareizais).” …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register