Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:383421
 
Evaluation:
Published: 09.12.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Tie akcenti uz spīdīgu, kailu ķermeni, kājas izcelšanu, sarkanām lūpām, muskuļiem utt. Atdarināšanas motīvs. Psiholoģiskās specifikas dēļ šī motīva galvenā auditorija ir bērnu un jauniešu auditorija. Šajā vecumā elks ir dabiska vēlme, ko nevar teikt par vecākiem cilvēkiem. Piemēram, mans brālēns aizraujas ar volejbolu, redzot, ka viņa elks nēsā konkrētas firmas drēbes vai nopirka konkrēta modeļa apavus, viņš maksimāli cenšas nopirkt šo produktu, sūta no citām valstīm, gaida mēnešiem ilgi, bet priekš viņa tas ir tiešām nozīmīgi, jo katrs topošais izcilais sportists vēlas līdzināties čempionam un ne tikai. Humora motīvs. Izmanto bieži, jo smiekli un pozitīvas emocijas tiek pārnestas uz zīmolu, radot emocionāli pozitīvu attieksmi, skat. 7.att. . Visbiežāk humora motīvs tiek izmantots TV reklāmās, kur var izspēlēt mini ainas, skices. Pozitīvas emocijas raisa prieku, cilvēkiem patīk skatīties uz to, kas nes patīkamas emocijas, tas arī piesaista viņus kā pircējus.
Apkopojot visu iepriekš teikto, jāsaka, ka jāņem vērā auditorijas uztveres īpatnības, vajadzības un psiholoģiskos motīvus reklāmā. Lai noturēt auditorijas interesi un nodot reklāmdevējam svarīgu informāciju, jāizmanto radošus paņēmienus, jaunas idejas, ar kuru palīdzību veidot reklāmu ziņojumus un piesaistīt patērētāju uzmanību tā, lai ikkatrs priekš sevis atrastu emocionālu un racionālu motīvu reklāmā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1382171
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register