Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:194501
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.11.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mūsdienu ekonomiskie pamatprincipi bieži vien ir pavisam atšķirīgi no to realizēšanas dzīvē praktiski. Lielākajā daļā sabiedrības valda uzskats, ka, jo vairāk es spēšu saražot konkrētu preci, pakalpojumu, jo lielāku peļņu es gūšu. Peļņas gūšana nav atkarīga tikai no saražotā daudzuma un kvantitātes, bet no daudz citiem aspektiem.
Uzņēmums var ražot daudz un lielos kvantumos kādu noteiktu preci, ko vēlas pārdod. Bet tas, cik daudz šīs preces vienības viņš saražos, nedod garantiju, ka visas preces patērētājs nopirks. Ir būtiski izanalizēt tirgu, kurā preci vēlas pārdot – vai patērētāji vēlēsies to pirkt, vai nav kāda līdzīga konkurējoša prece, kas liks izvēlēties Jūsu preci. Ražotājs un uzņēmums nekad nevar būt drošs par to, cik vienībās prece tiks nopirkta.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1121397
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register