Par Seta Godina grāmatu iepriekš biju dzirdējusi, bet iespējams laika trūkuma dēļ nebija iespējas to izlasīt. Lielas grūtības grāmatas izvēle man nesagādāja, tieši otrādi – beidzot piespiedu sevi to izlasīt!
Jau grāmatas pirmajā nodaļā „Par maz lielo P” izlasītais lika aizdomāties par to, ka patiešām ne katrs var kļūt par uzņēmēju. Nekad nav garantijas, ka izvēlētā mārketinga stratēģija nostrādās, un būs kāds labums un ieguvums no uzsāktā. Nav garantijas, ka idejas īstenošanas process būs efektīvs, ja visus mārketinga pasākumus veiksim pareizi. Bet tomēr pasākumu ir maz, kas sākas ar P, un tas tomēr traucē. Analizējot konkrētas situācijas no dzīves autors liek par to aizdomāties. Tieši dotie piemēri ne tikai šajā nodaļā ir efektīvi un ļauj saprast Seta Godina sniegtās idejas un integrēt tās arī manā turpmākajā karjerā. Grāmatas autors uzsver, ka, uzsākot biznesa gaitas, nevajag sākt ar saldiem sapņiem. Vispirms ir nepieciešams pārbaudīt sevi un pārliecināties, vai ideja/nodoms ir nopietna un konkurētspējīga.
Kā uzņēmējdarbības studentei man patika autora teiktais, ka „esam sasnieguši robežu, aiz kuras vairs nevaram nepastarpināti pārdot vairākumam patērētāju”. Piekrītu autora teiktajam, ka „mēs esam radījuši pasauli, kurā vairums produktu ir nepamanāmi.” Nepamanāmiem uzņēmumiem labākais, ko tie var gaidīt ir izdevumu nosegšana un minimāla peļņa. Manuprāt, jebkurai uzņēmējdarbībai pamatmērķis ir peļņa. Tātad – lai gūtu peļņu jebkuram uzņēmumam ir jātiecas būt atšķirīgam un ievērojamam konkurentu vidū.
Grāmatas „Violetā Govs” autors uzskata, ka, sadarbība ar pareizo reklamas aģentūru un ar pareizo baņķieri nozīmē to, ka gandrīz jebkurš indivīds var izveidot un vadīt tik lielu kompāniju, cik vien lielu tas spēj iedomāties. …