Reklāmas mērķis:
Produkts ir jauns un atrodas ieviešanas fāzē, līdz ar to reklāmai ir jābūt agresīvai, cilvēkam ļoti daudz ir jāatgādina par jauno produktu, lai viņš to tomēr izvēlētos pamēģināt. Reklāmas galvenie mēŗki ir iepazīstināt pircējus ar jauno produktu un tā īpašībām, tā iegādes vietām, un pamudināt pircējus to iegādāties.
Reklāmas kanāli:
1. Žurnāls „Ievas Veselība”
Kā viens no reklāmas nesējiem ir izvēlēts žurnāls. Izvēle ir jāizdara starp diviem žurnāliem – „Ievas Veselība” un „Veselība”, jo abu žurnālu mērķauditorija daļēji sakrīt arī ar reklamējamā produkta mērķauditoriju. Lai novērtētu, kuru žurnālu būtu izdevīgāk izvēlēties, katram no žurnāliem tika aprēķināts CPT. Lai aprēķini būtu pēc iespējas precīzāki, tika izvēlēti pēc iespējas līdzīgāka izmēra reklāmas laukumi, kuri arī atbilstu reklamējamā produkta vajadzībām. …