Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,56 (16%)
Discounted price*:
2,93
Purchase
Add to Wish List
ID number:152837
Author:
Evaluation:
Published: 21.12.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmas mērķis:
Produkts ir jauns un atrodas ieviešanas fāzē, līdz ar to reklāmai ir jābūt agresīvai, cilvēkam ļoti daudz ir jāatgādina par jauno produktu, lai viņš to tomēr izvēlētos pamēģināt. Reklāmas galvenie mēŗki ir iepazīstināt pircējus ar jauno produktu un tā īpašībām, tā iegādes vietām, un pamudināt pircējus to iegādāties.

Reklāmas kanāli:
1. Žurnāls „Ievas Veselība”
Kā viens no reklāmas nesējiem ir izvēlēts žurnāls. Izvēle ir jāizdara starp diviem žurnāliem – „Ievas Veselība” un „Veselība”, jo abu žurnālu mērķauditorija daļēji sakrīt arī ar reklamējamā produkta mērķauditoriju. Lai novērtētu, kuru žurnālu būtu izdevīgāk izvēlēties, katram no žurnāliem tika aprēķināts CPT. Lai aprēķini būtu pēc iespējas precīzāki, tika izvēlēti pēc iespējas līdzīgāka izmēra reklāmas laukumi, kuri arī atbilstu reklamējamā produkta vajadzībām. …

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Reklāma”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/152837

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register