Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:254690
 
Evaluation:
Published: 27.10.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mans secinājums ir tāds, ka reklāma spēja pārliecināt 6% balsstiesīgo iedzīvotāju, tas nozīmē ka partija, kura vislabāk spēs sevi noreklamēt iegūs savu vietu Saeimā, jo tur nepieciešams tikai 5% balss tiesīgo balsu.
Uz ielām pamanīju arī „Bites” vides reklāmu par jaunajiem tarifiem, „Tele2” jauno reklāmu ar sēnēm, Lattelecom reklāmu par datoriem, kuri maksā nulle latus, kā arī Rimi un Maximu. Internetā manīju „Citylife”, „ZZ”, „Bigbank” un žurnāla „Next” reklāmas. Radio „EHR” un „101” reklamēja „Studentu paradīzi” un citus pasākumus. Portālā „draugiem.lv”, parādījās reklāma piedalīties pārdošanas konkursā „Pārdošanas GURU 2011”, kā arī „manas.lecas.lv” un „Stockmann trakās dienas”. Resultātā secinu, ka priekšvēlēšanu reklāmas un sakaru līdzekļu sniegtie pakalpojumi bija dominējošie reklāmas jomā septembra mēnesī.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1317520
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register