Reklāmu „Somu mājas Mārupē ar dāvanu Honda Civic” apskatīšu ar Efektu hierarhijas modeļa palīdzību.
1.Vispirms jāapzinās šī produkta esamība, kā arī tas, vai maz potenciālajam klientam šis produkts ir nepieciešams, jo, ja runa ir par tādu nopietnu pirkumu kā māja, tad uzskatu, ka, lai šī reklāmu vispār pievērstu klienta uzmanību, viņam ir jāapzinās, ka viņš grib pirkt māju. Tad, ja potenciālais klients ir apzinājies, ka viņam māja ir nepieciešama, un , ka tuvākajā laikā viņš to velētos iegādāties, kā ari ir ievērojis šo reklāmu, tad nākamais solis ir:
2.Zināšanas. Proti, zināšanas par attiecīgo produktu. Šī reklāma sniedz gaužām mazu informāciju par reklamēto produktu. Ir skaidrs tikai tas, ka tiek piedāvātas somu mājas, kas atrodas Mārupē, kā arī tas, ka kā dāvana par mājas iegādi ir automašīna Honda Civic. Bet netiek sniegta plašāka informācija par šo „grandiozo akciju”. Iespējams reklāmisti spoeciāli vēlējušies, lai potencialie klienti iegūst informāciju par šo piedāvājumu arī citur, bet ne radio, ne TV šī reklāma netiek atspoguļota.
3.Šī reklāma manī neizsauc patiku. Pirmkārt, tā ir uztaisīta datortehnikā un montāža ir neveiksmīga. Pat daba apkārt mājai un mašīna ir izveidota datortehnikā. Tas nevieš uzticību produktam, rodas iespaids, ka mani grib apmānīt. Rodas iespaids, ka mājas nemaz vel nav uzceltas un viss ir tikai ideju līmenī un ka arī apkārtējā daba nav uz pusi tik skaista kā tas redzams reklāmā.…