Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:392466
 
Evaluation:
Published: 04.02.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmu „Somu mājas Mārupē ar dāvanu Honda Civic” apskatīšu ar Efektu hierarhijas modeļa palīdzību.
1.Vispirms jāapzinās šī produkta esamība, kā arī tas, vai maz potenciālajam klientam šis produkts ir nepieciešams, jo, ja runa ir par tādu nopietnu pirkumu kā māja, tad uzskatu, ka, lai šī reklāmu vispār pievērstu klienta uzmanību, viņam ir jāapzinās, ka viņš grib pirkt māju. Tad, ja potenciālais klients ir apzinājies, ka viņam māja ir nepieciešama, un , ka tuvākajā laikā viņš to velētos iegādāties, kā ari ir ievērojis šo reklāmu, tad nākamais solis ir:
2.Zināšanas. Proti, zināšanas par attiecīgo produktu. Šī reklāma sniedz gaužām mazu informāciju par reklamēto produktu. Ir skaidrs tikai tas, ka tiek piedāvātas somu mājas, kas atrodas Mārupē, kā arī tas, ka kā dāvana par mājas iegādi ir automašīna Honda Civic. Bet netiek sniegta plašāka informācija par šo „grandiozo akciju”. Iespējams reklāmisti spoeciāli vēlējušies, lai potencialie klienti iegūst informāciju par šo piedāvājumu arī citur, bet ne radio, ne TV šī reklāma netiek atspoguļota.
3.Šī reklāma manī neizsauc patiku. Pirmkārt, tā ir uztaisīta datortehnikā un montāža ir neveiksmīga. Pat daba apkārt mājai un mašīna ir izveidota datortehnikā. Tas nevieš uzticību produktam, rodas iespaids, ka mani grib apmānīt. Rodas iespaids, ka mājas nemaz vel nav uzceltas un viss ir tikai ideju līmenī un ka arī apkārtējā daba nav uz pusi tik skaista kā tas redzams reklāmā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1139941
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register