Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:222896
 
Evaluation:
Published: 22.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Izvēloties tēmu par ētiku reklāmā patiesi biju priecīgs, ka varu izmantot savu pieredzi un dalīties ar kolēģu viedokli, jo 15 gadus strādāju mediju biznesā. Esmu redaktors vienam drukātam medijam un interneta portālam. Ētikas problēmas, kuras pastāv attiecībā starp mediju un lasītāju, reklāmdevēju un paša medija radošo personālu ir pazīstams, un ikdienā sastopos ar virkni problēmām, kuras risinu, un savā darbā mēģināšu atspoguļot.

Mūsdienu masu informācijas medijs ir tāds pat uzņēmums, kā, piemēram, autoserviss vai veikals, kura primārais uzdevums ir gūt peļņu. Un lielu daļu ikviena medija budžetā ieņem reklāmdevēju nauda. Tieši naudas līdzekļi, kuri iegūti pārdod reklāmas laukumus dod iespēju uzturēt pie dzīvības tos medijs, kuri tiek uzskatīti par bezmaksas- Radio, TV, Internets, bezmaksas avīzes. Arī maskas izdevumiem- avīzēm un žurnāliem, ieņēmumi, kuri ir iegūti pārdodot reklāmas laukumus sastāda 70% no visiem finansu ieņēmumiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register