Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:821956
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Interesants veids kā reklāma var radot savu vēstījumu veidot mūsu priekšstatus, asociācijas un attieksmes ir zīmolu reklāma. Ja šis mums domātais vēstījums bijis gana patīkams, draudzīgs un efektīvs mēs izdzirdot kāda zīmola nosaukumu uzreiz iegūstam savas asociācijas un skaidri varam pateikt – patīk, nepatīk, uzticos, neuzticos u.c. Piemēram, Laima, Staburadze lielākoties asociējās ar ko patiesi latvisku, senu, stabilu, kvalitatīvu, Stendera ziepju fabrika – pašmāju ražotas kvalitatīvas, smaržīgas ziepes no dabīgām izejvielām, Hansabanka – stabila vietējā banka, ar tendenci augt, domā par klientu, LNT – skatītājam draudzīga TV, daudz pašmāju filmu, seriālu un šovu utt. Šīs visas asociācijas ir radušās laika gaitā uzkrājoties sava veida komunikācijai – vēstījumu – pašreklāmas no šiem uzņēmumiem saņemšanas ceļā.
Nobeigumā varu teikt, ka, manuprāt, reklāmai piemīt unikālas īpašības, ko tai piešķīruši tās radītāji. Proti, mūsdienu laikmetā, kad it vajadzētu būt tik viegli izvairīties no šīs komunikācijas – pārslēdzot TV kanālu, neaplūkojot banerus, nepievēršot presē uzmanību reklāmai, to nemaz nav tik viegli izdarīt, jo šis reklāmas vēstījums ir izveidots ar tādu izdomu (reklāmas atrašanās vieta, biežums, ietvertie simboli, krāsas u.tt.), ka nepievērst uzmanību tam praktiski nav iespējams. „Ja kādā noteiktā brīdī prece vēl bija pati sev reklāma, tad šodien reklāma ir kļuvusi pati par savu preci. Tā ir sajaukusies pati ar sevi.” Personīgi mani šī komunikācija, kas pēc Ž. Bodrijāra vārdiem jau kļuvusi par preci netraucē. Vēl vairāk varu teikt, ka es ar interesi sekoju, kā reklāma attīstās un pilnveidojās mijiedarbojoties ar jaunajām tehnoloģijām līdztekus paplašinot un darot krāsaināku kopējo komunikācijas vidi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1312172
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register