Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:491701
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mūsu grupas izvēlētā reklāmas kampaņa analīzei – veikala „CUBUS” apģērbu reklāma televīzijā.
Reklāmas kampaņas bieži vien ir tendētas aptvert pēc iespējas plašāku auditoriju, tāpēc reklāmas tiek izvietotas vairākos medijos kampaņas ietvaros. Visbiežāk reklāma tiek izvietota presē un televīzijā, arī vides medijos, radio, internetā. Konkrētajā gadījumā „CUBUS” apģērbu reklāma tiek izvietota presē, uz ielām – vides reklāma un, protams, televīzijā. Katrai reklāmas metodei ir savas īpašības, taču televīzija joprojām aptver visplašāko auditoriju. Vienlaicīga vizuālā un skaņas ietekme rada klātbūtnes efektu un parāda cilvēkam to, cik labi viņš jutīsies, ja nopirks konkrēto preci. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register