Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:554631
 
Evaluation:
Published: 10.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Izmantojot lekcijās minēto kodu klasifikāciju, iepriekšminētajā reklāmas klipā saskatīju sekojošos: sociālos kodus, kas bija redzami valodas, ķermeņa, uzvedības izpausmēs; interpretācijas kodus, kas savukārt izpaudās gan kā varoņu savstarpējās uztveres kodi, gan kā ideoloģiskie kodi (popularizējot nostāju pret dzērumu braukšanā). Iespējams dekodēt arī pragmatiskos kodus, respektīvi, tiek atainota pavisam ikdienišķa situācija- draugi (iespējams, attēlotā šofera pasažieri) lieto alkoholu, šoferis izjūt spiedienu, kam galu galā pakļaujas. Tāpat šie kodi ietver grupu pieredzi, līdz ar to sevišķi spēcīgi pievēršot to cilvēku grupu uzmanību, kas šādu situāciju ir pieredzējuši reālajā dzīvē. Reklāmas klipa beigās vērojami sintaktiskie kodi, gan teksta, gan simbolu veidā- tie ir loģiski, viegli saprotami ikvienam un sniedz skatītājam kopsavilkumu jeb galveno reklāmas klipa domu- nebraukt dzērumā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1115602
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register