Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:171252
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Izvēlētā Sony Ericsson mobilā telefona C510 drukātā reklāma, manuprāt, ir ļoti piemērota krāsu analīzei, jo tajā nav atainota reāla dzīves situācija, proti – fotogrāfija vai attēls, ka atspoguļo reālu dzīves situāciju reālā vidē. Pēc manām domām, šāda veida reklāmās to veidotājiem ir daudz šaurākas iespējas krāsu un toņu izvēlē, jo dabīgā vide pati nosaka krāsas reklāmā, līdz ar to reklāmas uzsvars vairāk ir uz ideju, ko tā attēlo, nevis krāsu attiecībām un radīto noskaņu. Manis izvēlētā reklāma, lai arī ietver reālās dzīves elementus – sievietes un glāzes fotogrāfiju, tomēr kopumā ir apzināti vizuāli veidota un iespējas krāsu izvēlē tajā bijušas daudz plašākas.
Reklāma kopumā nav izteikti daudzkrāsaina, jo būtībā tajā var izdalīt tikai četras pamanāmas krāsas – violetu, oranžu, melnu un baltu. Minimālā apmērā reklāmā parādās arī dzeltenā un zaļā un zilā krāsa, tomēr to izmantojums nav tik būtisks.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register