Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:373382
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.06.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Ekonomikas vēsturnieks Deivids Poters par reklāmu raksta: “Reklāmu šodien var salīdzināt ar tādiem seniem institūtiem kā skola un Baznīca tās sociālās ietekmes lieluma ziņā. Tā dominē medijos, tā ir izlietojusi spēkus, veidojot populāros standartus, un tā tik tiešām ir vien no ierobežotām institūciju grupām, kam pieder sociāla kontrole.”1
Amerikas Mārketinga asociācija reklāmu definē kā jebkuru apmaksātu nepersoniskas prezentācijas, ideju, preču un pakalpojumu promociju, kam ir identificējams sponsors. Reklāma ir kontrolēta, identificējama informācija un pārliecināšana caur masu komunikāciju. Reklāma informē par produktu, pārliecina izdarīt noteiktu lēmumu (parasti nopirkt konkrēto preci), atgādina, pievieno precei vērtību. Reklāma piedāvā cerību uz lielāku naudu vai labāku darbu, drošinu pret novecošanos un slimībām, popularitāti un personīgo prestižu, lielāku komfortu, sociālās priekšrocības, lielāku prieku un labāku veselību. Reklāma uzsver nevis pašu produktu, bet labumus, ko no tā varētu gūt pircējs. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register