Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Sabiedrisko attiecību konsultanta attiecības ar medijiem. Mediju vides attīstības tendences Latvijā

     

    Essays5 Public Relations

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,76 (17%)
Discounted price*:
3,73
Purchase
Add to Wish List
ID number:753283
Author:
Evaluation:
Published: 09.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Sabiedrisko attiecību konsultants strādājot, kādā no uzņēmumiem izstrādā metodes, un idejas, kuras saskaņojot ar uzņēmuma vadību ievieš arī praksē. Sabiedrisko attiecību speciālists būtībā pārstāv visu uzņēmumu - uzturot saikni starp uzņēmumu un masu saziņas līdzekļiem.
Uz cilvēku nepārtraukti darbojas milzīga informācijas plūsma: radio, televīzija, prese, Internets... Sabiedrībā eksistē vesela masu komunicēšanas procesu sistēma. Tā nodrošina sakarus ar sabiedrību, ko realizē dažādu rangu ierēdņi, biznesa struktūras un masu mediji. Lai sabiedrisko attiecību speciālists varētu veikt šo savu pienākumu daļu, viņam ir jāizprot informācijas loma, dažādi masu saziņas līdzekļi un to iezīmes, kā arī to cilvēku dzīvesveids un vērtības, kuri ir cieši saistīti ar masu saziņas līdzekļiem.
Pašlaik, Latvijas medijiem, īpaši internetā, ir tāda tendence nepapildināt un neizpētīt preses relīzes vēstījumu no citiem skatu punktiem. Tas nozīmē, ka sabiedrisko attiecību speciālistam ir jāzina to, ko no viņa gaida žurnālisti. Būtībā preses relīzes (mapīte ar uzņēmuma jaunumiem, kas ir domātas medijiem) ziņojumos ir jāietver kaut kas sensacionāls un jādod fona informācija, kā arī informāciju par plānoto uzņēmumi nākotnes attīstību, lai radītu mediju interesi. Jo katra mediju interesēs ir piesaistīt pēc iespējas lielāku sabiedrības daļu ar aktuālākajām ziņām, iegūstot arvien lielāku peļņu.
Dažkārt, tiek uzskatīts, ka PR speciālists ir žurnālista ienaidnieks. Jo žurnālists ātri reaģē uz baumām un ir gatavs tās atspoguļot masu medijos, lai celtu lasītāju reitingus. Taču sabiedrisko attiecību speciālists nedrīkst pieļaut to, ka uzņēmuma tēls kļūst nestabils. Tādēļ sabiedrisko attiecību speciālistam ir jāseko līdzi visām ziņām, kā arī jāneitralizē klīstošās baumas, pirms tās uzzina žurnālists.
Vajadzīgais paziņojums tiek noformēts trijos iespējamos variantos: verbālajā, vizuālajā un notikumu. Vizuālā un notikumu komunicēšana ir cilvēkiem vieglāk uztverama un to ir vieglāk atcerēties. Atšķirībā no reklāmas PR nesatur tiešu saucienu darboties. Public relations principi un tehnoloģijas nepaliek nemainīgi, bet mainās atbilstoši laikam. Mainās arī to realizācijas metodes. piemēram, hohlomas apgleznojums uz British Airways lidmašīnām, kas veic reisus uz Maskavu, pats no sevis tieši neaicina pirkt biļetes uz šīs aviokompānijas reisiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,35 €
Work pack Nr. 1133894
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Sabiedrisko attiecību konsultanta attiecības ar medijiem. Mediju vides attīstības tendences Latvijā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/753283

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register