Komunikācijas kampaņas ir organizētu ilgtermiņā aktivitāšu kopums par kādu jautājumu vai problēmu ar mērķi informēt, pārliecināt vai motivēt uzvedības izmaiņas definētā un plašā auditorijā, noteiktā laika posmā1.
Sabiedrisko attiecību kampaņa ietver kompleksu un ļoti plašu sabiedrisko attiecību instrumentu pielietojumu, kā arī reklāmas materiālu izmantojumu programmas ietvaros un kopīgā darbības plāna īstenošanu, ietekmējot sabiedrības viedokli un attieksmi, lai popularizētu uzņēmuma tēlu un uzlabotu tā reputāciju. Sabiedrisko attiecību kampaņa sagatavo nākotnes tirgu, izveido labvēlīgus apstākļus veiksmīgu lēmumu pieņemšanai attiecībā uz idejām, produktiem un pakalpojumiem.
Sabiedrisko attiecību kampaņas ir viens no komunikācijas veidiem, ar kuras palīdzību tiek nodota informācija sabiedrībai. Vides aizsardzība, veselība un drošība ir tās sfēras, kurām Latvijā un arī Eiropā tiek pievērsta īpaša uzmanība un ar dažādu kampaņu palīdzību uzrunā sabiedrību, lai pievērstu pēc sabiedrības uzmanību aktuālākajām problēmām.…