Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:798978
 
Evaluation:
Published: 17.05.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kāpēc ir svarīgi sadarboties ar vecākiem?    2
  Kas regulē vecāku un pedagogu sadarbību?    2
  Kādi šķēršļi var rasties pedagogu un vecāku sadarbībā?    3
  Kā veiksmīgi komunicēt?    4
  Secinājumi    5
  Bibliogrāfija    6
Extract

Darbā ar vecākiem visefektīvākās sadarbības formas ir individuālās pārrunas, vecāku sapulces, regulāra informācijas nodošana, piedalīšanās svētku organizēšanā, ieteikumu jautāšana un iespēja saņemt konsultācijas. Lai gan visbiežāk lielākais neveiksmīgas sadarbības cēlonis ir vecāku aizņemtība un laika trūkums straujajā dzīves ritmā, vecāki apliecina savu vēlmi sadarboties, lai uzlabotu bērnu sagatavošanu skolai un lai kopumā sekmētu bērnu sasniegumus. Sadarbība sekmēs bērnam sasniegt labākus rezultātus mācībās, un sadarbības iespējas realizējas tikai tad, ja apstākļi sadarbībai būs piemēroti, t. i., ērts laiks un vieta gan vecākiem, gan pedagogiem, pozitīva un pārdomāta komunikācija, kā arī tiks respektētas vecāku personīgās, sabiedriskās, profesionālās, vaļasprieku intereses. Tikpat nozīmīgi ir subjektīvie faktori: vecāku pieredze, konkrētās dienas veselības stāvoklis, iespējamais nogurums, garastāvoklis, vecāku izglītība, reakcija uz konkrētu sarunu. Ja sadarbībai ir atbilstīgi apstākļi un labvēlīgi subjektīvie faktori, tad tā var izveidoties veiksmīga un sekmēt bērnu sagatavošanos skolai. Tomēr, ja apstākļi un mainīgie faktori ir nelabvēlīgi, tad, visticamāk, sadarbība starp skolu un ģimeni būs nesekmīga un nesasniegs izvirzīto mērķi. Galvenajam sadarbības virzītājam būtu jābūt pedagogam, jo, ikdienā attīstot un novērojot bērna prasmes, tieši pedagogs, piedāvājot vecākiem ērtu laiku, var vadīt individuālas pārrunas par konkrētu jautājumu, kura risināšana bērnam varēs palīdzēt attīstīt konkrētu prasmi. Taču arī vecāki, kuri ir atvērti sadarbībai un rezultātiem, var kļūt par veiksmīgas sadarbības iniciatoriem.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1386098
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register