Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:709533
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Extract

Šajā darbā pievērsīšos reklāmas tēmai un tieši bērniem adresētajai reklāmai- kāda tā ir un vai tādai vispār jābūt! Vai Latvijā nevajag sekot to valstu piemēram, kur bērniem adresētās reklāmas TV ( kā ietekmīgākajā un izplatīšanas ziņā visplašākajā medijā) pilnībā aizliegtas?
Darba virsraksts ir nedaudz pārfrāzēts virsraksts kādai ziņu aģentūras LETA ziņai – “Bērni jāsargā no reklāmām” *(1). Tādu aicinājumu izteikusi ASV psihologu asociācija pētījumos secinot jau tāpat skaidru faktu- bērni, kuri vēl nav sasnieguši astoņu gadu vecumu nav spējīgi saprast, ka televīzijas reklāmas nav reālas. ASV psihologus bažīgus dara “tukluma” epidēmija bērnu (un arī visas aizokeāna nācijas) vidū, jo visbiežāk reklamēti tiek neveselīgi pārtikas produkti- ātrās uzkodas, saldumi, gāzētie dzērieni. Jaunākie dati liecina, ka neveselīgi tuklo bērnu skaits strauji pieaug arī Eiropā- katru gadu aptuveni 400 000 skolas vecuma bērni piepulcējas tiem, kuri cieš no liekā svara.*…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register