Secinājumi
1. SIA „Extreme Adventure” dibināts šī gada 1. janvārī, tātad ir uzskatāms par jaundibinātu uzņēmumu.
2. SIA „Extreme Adventure” sniegtajam pakalpojumam nav tiešo konkurentu, taču ir daudz uzņēmumu, kas ar saviem sniegtajiem pakalpojumiem var sastādīt netiešo konkurenci. Par lielāko konkurentu var uzskatīt SIA “Aktīvā turisma centru EŽI”, kas sniedz līdzīgus pakalpojumus kā SIA „Extreme Adventure”.
3. Par pakalpojuma „No money, no phone” mērķauditoriju noteikti visi pilngadīgie, maksātspējīgie cilvēki, kuriem patīk aktīva atpūta un neparastas idejas.
4. Stiprās puses ir idejas oriģinalitāte un elastība, līdz ar to būs iespējams pielāgoties patērētājam, kas palielina iespējamo patērētāju loku.
5. Visas vājās puses vēl nav apzinātas, iespējams, uzņēmuma darbības laikā atklāsies papildus vājās puses.
6. SIA „Extreme Adventure” veiksmīga darbība, galvenokārt, atkarīga no pareizas stratēģiskās plānošanas un labas mārketinga kampaņas. Par svarīgu mārketinga kampaņas virzītājspēku izvēlēts pats klients, kurš, daloties ar savu nofilmēto materiālu, neapzināti popularizēs pakalpojumu „No money, no phone”.
…