Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,32 (16%)
Discounted price*:
1,67
Purchase
Add to Wish List
ID number:201802
Evaluation:
Published: 09.01.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Konkurējot ar citiem viesmīlības uzņēmumiem vadītājam ir jāzin kādā mērķī tas dodas, viņam jābūt spējai analizēt situācijas un cilvēkus, klientus, ir jāatceras uzņēmuma misija, tās nozīmīgums, uzņēmuma vadītājam ir jāspēj savu uzņēmumu akcentēt tirgū kā īpašu veidolu, kurš nebūt nav līdzīgs kā visi pārējie viesmīlības uzņēmumi, ir jāspēj sniegt vērtība klientu acīs, lai, vēlāk daloties ar šo informāciju tie varētu sniegt pozitīvas atsauksmes sociālajā vidē, jo mūsdienās lielu lomu spēlē sociālie portāli un to ietekme, kas viesmīlības uzņēmumu var gan pazudināt, gan arī uzcelt spozmē, bet tam ir nepārtraukti jāseko līdz, lai netiktu pieļautas nelabojams kļūdas. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,06 €
Work pack Nr. 1358400
Load more similar papers

Atlants
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kāds ir konkurētspējīgs viesmīlības uzņēmuma vadītājs”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/201802

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register