Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:295165
 
Evaluation:
Published: 16.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Masu medijus pašlaik pāršalc spēcīga pārmaiņu strāva, tieši tāpat kā sociālo sistēmu, kurā tie darbojas. Šī tendence pieprasa daudz lielākus apsvērumus, nekā tie ir pašlaik. Mediju pētniecība vairāk ir koncentrējusies uz to struktūru nekā pašu procesu un dinamiskās perspektīvas ir īstermiņa un pamatvajadzību piedāvājums. Nepieciešams novērst šo līdzsvara trūkumu, atgādinot Lasvela klasisko formulu, kur ir galvenie principi komunikācijas pētniecībā: kas?->saka ko?-> pa kādu kanālu->kam?->ar kādu efektu?
Šodien šķiet, ka visi šie elementi ir nepārtrauktā plūsmā. Grafiki, žanri un ziņu stils tiek pielāgots dramatiski augošajai konkurencei. Kanāli kļūst plašāki, bet struktūra, vēlmes, paradumi un auditorijas uzvedība piedzīvo lielas pārmaiņas. Šie lielie notiekošie procesi vienlaikus ietekmē gan masu medijus, gan tos iekļaujošo sociālo sistēmu.
Uzmanības trūkumu šiem diviem procesiem var izskaidrot ar pēckara perioda aizspriedumu paradigmām. Vēlāk daudzi zinātnieki apgalvoja, ka plašsaziņas līdzekļi kavē būtiskas sociālas pārmaiņas, nevis pastiprina tās.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1235794
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register