Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:902329
 
Evaluation:
Published: 16.09.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Runājot par sociālās pedagoģijas attīstību mūsdienās, svarīgi pieminēt tādu sociālās pedagoģijas definīcijas autori kā Ģertrūdi Boimeri. „Viņa raksta, ka sociālā pedagoģija ir nevis princips, kam būtu pakļauta pedagoģijam tās teorija, metodes, institūti un darba jomas, bet gan pedagoģijas nozare: tā ir audzināšana, kas nenotiek skolā un ģimenē. Sociālā pedagoģija kļūst par valsts un sabiedrības audzināšanas aprūpi ārpus skolas.” (Plaude, 2003) 1929. gadā pēc Ģ. Boimeres domām tam bija īpaša nozīme, taču šodien tā tiek uzskatīta par sociālās pedagoģijas pamatdefinīciju. Mūsdienās šī definīcija tiek uztverta kā sociālās pedagoģijas izpratnes pamats. Līdzīgi kā Ā. Dīstervēgs, arī Ģ. Boimere izprot sociālo pedgoģiju kā palīdzību krīzes gadījumos. (Plaude, 2003)
Sociālās pedagoģijas attīstība sākusies jau pirms ilga laika, taču jēdziens „sociālpedagoģija” izveidojās tikai 19. gadsimtā. Iezīmes, kuras bija raksturīgas sociālās pedagoģijas attīstības posmiem iepriekšējos gadsimtos, daļa no tām saglabājušās arī mūsdienās, jo sociālā pedagoģija turpina savu pilnveidošanos.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register