Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:631993
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

2. „Realitātes – reālu notikumu un cilvēku – ienākšana reklāmās. (..) Bieži vien reakcija uz šāda veida informāciju ir robežu zudums starp realitāti un piedāvāto tēlu, tāpēc tas tiek uztverts kā reāli eksistējošs, līdz ar to ticamības pakāpe un reklāmas efektivitāte ir daudz augstāka.” 3
• Reklāmā atspoguļotā situācija ir veidota reālistiska, lai radītu spilgtu, emocionālu pārdzīvojumu. Puisītis ir nevis „kāds”, bet gan „11 gadīgais Kristians”. Turklāt, bērns reklāmā ir spēcīgāks „emocionālais ierocis”, nekā pieaugušais. Tiek radīta ilūzija par reālu tēlu, reālu notikumu. Šāda veida sociālo reklāmu tik pat labi var uztvert kā jaunākās ziņas, nevis reklāmas kampaņu – zūd robežas starp piedāvāto tēlu un realitāti. Tādā veidā tiek paaugstināta reklāmas efektivitāte un ticamības pakāpe ne vien radītajam tēlam, bet arī problēmai kā tādai.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1241326
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register