Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:984101
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

Uzņēmēji meklē arvien jaunus veidus kā gūt lielāku peļnu. Tas ir iespējams samazinot izdevumus, bet kā? Sava uzņēmuma, piemēram, facebook lapas izveide nemaksā neko. Principā tā ir kā reklāmas izvietošana par velti – tiek samazināti reklāmu izdevumi un palielināta peļņa. Sociālo mediju platformā izvietot reklāmu ir daudz efektīvāk kā, piemēram, televizorā. Jāņem atkal par piemēru facebook. Televizorā mēs nevaram izvēlēties mērķgrupu, kurai vēlāmies piedāvāt savu produktu, TV mēs viņu piedāvājam pilnīgi visiem , kuriem ir televīzija, savukārt ar facebook reklāmām ir savādāk, mēs viņas varam ‘’mērķēt’’ attiecīgajām grupām, kurās varētu būt potenciāli pircēji. Iekļūšana mērķgrupās ir atkarīga no meklēšanas vēsturēm, interesēm un iepriekšējām darbībām internetā. Secinājums – izdevumi , pateicoties sociālajiem medijiem ir samazinājušies (vismaz no reklāmas aspekta), un līdz ar to palielinās uzņēmumu peļņa, kas tiem ļautu ieguldīt lielāku naudu sava uzņēmuma attīstībā. (Thomsett-Scott, 2014) (Todor, 2016)

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register