Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:291472
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Šo veikalu apmeklēju regulāri, jo te varu iegādāties preces, kuru nav citos vai arī neesmu tos atradusi citos veikalos. Piemēram, spiestie tomāti, kaltēti tomāti eļļā, dažādas mājsaimniecības preces, kvalitatīvi bērnu un pieaugušo apavi, kuri jau pierādījuši savu labumu praksē man un maniem bērniem tos nēsājot, kā arī daudzas citas manis iecienītas preces. Priecājos, ka šīs preces varu atrast savā Stockmann veikalā un vēl tieku informēta par iespējām tās iegādāties izdevīgāk. Tāpēc kopumā varu atbildēt, ka esmu ļoti apmierināta ar šī veikala lojalitātes programmu un ar to, ka esmu tajā iesaistījusies. Uzskatu, ka šī Stockmann lojalitātes programma ir plašākā un daudzveidīgākā no visām, kuras ir pārstāvētas Latvijā. Man tik atliek katru reizi uzrādīt savu karti un saņemt kādu no labumiem, tādējādi apliecinot sevi kā aktīvu patstāvīgo klientu, kuram tad arī tiek piedāvāti visi no jauna ieviestie piedāvājumi. Nav daudz lietu, kuras es varētu papildus vēlēties šajā lojalitātes programmā, ja nu vienīgi, lai man adresētajās vēstulēs mani uzrunātu vārdā, nevis nodēvētu par „Cienījamo patstāvīgo klientu”. Tāpat varētu vēlēties saņemt apsveikuma kartiņu vai lojālā klienta dāvanu karti savā dzimšanas dienā no veikala. Tas nodrošinātu vēl personiskāku manis uzrunāšanu nākotnē. Kā arī, jokojoties jāsaka, ka gribētos arī kādu veikala filiāli Mārupē.
Nobeigumā gribu secināt, ka tieši klientu lojalitāte ir Stockmann veiksmes pamat faktors. Jo tirgum paliekot arvien blīvākam veids kā piesaistīt jaunu klientu ir pārvilināt viņu no konkurējošās kompānijas, kura piedāvā līdzīgas preces un pakalpojumus. Savukārt, lai esošie klienti neaiziet pie konkurenta ir lietderīgi ieviest šīs lojalitātes programmas. Tās motivē atgriezties veikalā atkal un atkal, tādējādi veidojot ilgtermiņa attiecības. Uzņēmuma uzdevums ir veidot, mainīt un uzturēt šo lojalitātes programmu pietiekami atšķirīgu un interesantu klientiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1312177
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register