Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:791144
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Mūsdienās, reklāma vairs nav nekas jauns, tā ir gan indivīdu, gan uzņēmumu ikdienas
sastāvdaļa. Lai konkrētāk izprastu reklāmas lomu un nepieciešamību pēc tās ir svarīgi izpētīt dažādus
zinātniskās literatūras avotus un apkopot tos, izvirzot reklāmas galvenos raksturojumus un iespējas.
Zinātniskajā literatūrā pastāv ļoti dažādu veidu reklāmas definīcijas saistībā ar to, ka reklāmu
ir iespējams pētīt no vairākiem aspektiem – komunikatīviem, funkcionāliem, kultūras u.c. Balstoties
uz Praudes V. Un Šalkovskas J. Zinātnisko monogrāfiju (1.sēj.), iespējams secināt, ka reklāmas
definīcijā galvenokārt tiek iekļautas sekojošas reklāmas īpašības – reklāma ir mārketinga
komunikācijas veids, tā tiek lietota, lai ietekmētu patērētāju rīcību, lēmuma pieņemšanu un tai ir
maksas forma.
1 Ārzemju autoru J. Craig Andrews un Terence A. Shimp grāmatā “Advertising,
Promotion, and other aspects of integrated marketing communications” reklāma tiek definēta kā
jebkurš apmaksāts bezpersoniskas komunikācijas veids, kas izpaužas idejās, preču vai pakalpojumu
komunikācijā, ko veic identificēts sponsors – reklāmdevējs un tā attiecas uz plašsaziņas līdzekļiem,
piemēram, televīzija, žurnāli, avīzes, reklāmas stendi u.c.…

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1397330
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register