Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:549859
 
Evaluation:
Published: 08.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Tāpat mainoties patēriņa paradumiem un kanāliem caur kuriem tiek sasniegti patērētāji, reklāma un izklaide ir arvien vairāk apvienota. Tagad pastāvot iespējai apklusināt televizoru, pārslēgt kanālus, ierakstīt saturu un pārtīt reklāmu, maksāt par saturu bez reklāmām; reklāmai vairāk nekā agrāk ir jāsniedz pievienotā vērtība vai izklaide patērētājam, lai piesaistītu viņa uzmanību. Šo ļoti var palīdzēt nodrošināt emocionāli pasniegtas ziņas.
Pētījumi ir arī pierādījuši, ka emocionālas kampaņas atstāj lielāku iespaidu uz biznesa efektivitāti nekā racionālās. Tāpat emocionālās reklāmas efekts saglabājas ilgāku laiku patērētāju prātā nekā racionālās.
Lai arī cilvēkam patīk domāt, ka viņš visu dara racionāli, cilvēks nav racionāla būtne. Cilvēki racionāli nepārstrādā savu pieredzi vai racionāli nepieņem lēmumus. Cilvēka smadzenes nav dators, kas visu izskaitļo. Cilvēka ikdiena tiek pavadīta emociju vadīta. Un vietā ir neirozinātnieka Antonio Demasio citāts: „Mēs neesam domājošās mašīnas, kas jūt – mēs esam jūtīgas mašīnas, kas domā.”

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1364617
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register