Pēc atbalsta saņemšanas Sārai sākās pamatīgs darbs ar izgudrojumu, bez kā viņa nevarētu īstenot savu ideju. Viņa iesaistījās it visā, kas attiecās uz jaunās produkcijas izdomāšanu un ražošanu. Viņa zīmēja apakšveļas skices, pirka un testēja dažādas veikala zeķbikses, lai saprastu kuras patīk un kuras nē. Pagāja vesels gads līdz pirmo „Spanx” varēja laist pārdošanā.
Galvenais, kas Sārai palīdzēja visu īstenot bija iestāšanās par savu sapni. Viņa neņēma vērā, ja kāds noniecināja viņas ideju, viņa tikai gāja uz savu sapni. Sākumā „Spanx” tika izplatīti internetā un tur tos milzīgos apjomos izpirka jau pirmajos mēnešos. Sāra vēlējās, lai viņas izgudrojums parādītos arī veikalos. Viņa sarunāja tikšanos ar ekskluzīvā veikala „Neiman Marcus” īpašnieci. Tikšanās laikā pēc prezentācijas Sāra aicināja veikala īpašnieci līdz uz tualeti un ,uzvelkot „Spanx”, parādīja tā „spējas”.…