Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:143602
 
Evaluation:
Published: 14.04.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Extract

Problēmas risinājums
Autors uzskata, ka ir vairāka alternatīvi pasākumi, kurus „Starbucks” varētu veikt, lai nodrošinātu savu priekšrocību noturību nemitīgajā konkurences cīņā. Kā liecina dažādas patērētāju aptaujas, izstrādātās konkurējošo uzņēmumu vērtību līknes, „Starbucks” ir ieguvis lielisku reputāciju kafijas nozarē salīdzinājumā, piemēram, ar „McDonald”, kas uzskatāms par jaunpienācēju kafijas industrijā. Arī „Starbucks” finansiālie rādītāji liecina par stabilitāti, tādēļ nebūtu pamata uzskatīt, ka uzņēmumam draud nopietnas grūtības.
Izpētot uzņēmuma 2010. gada izstrādāto stratēģiju, autors pauž viedokli, ka ieņēmumu palielināšana uz zemāku izmaksu rēķina var radīt negatīvas izmaiņas produkcijas kvalitātē. Ir skaidrs, ka katra uzņēmuma viens no mērķiem ir samazināt produkcijas ražošanas izmaksas, taču autors uzskata, ka tik stabilam un nodrošinātam uzņēmumam kā „Starbucks” izmaksas jau ir salīdzinoši zemas, tādēļ nebūtu ieteicams izdarīt būtisku spiedienu uz to samazinājuma.
Pēc autora domām, uzņēmumam būtu jāpiestrādā pie sava tēla tālākas izplatīšanas, zīmola un kvalitātes reklamēšanas, jo tā reputācija ir laba, produkcijas kvalitāte augsta, apmeklētāju skaits ir stabils un ienākumu nesošs, taču vērojama stabilitāte bez ievērojumiem kāpumiem vai attīstības. Tas skaidrojams ar preču dzīves cikla trešo jeb brieduma fāzi, kur raksturīga preces pārdošanas tempu palēnināšanās, zemas izmaksas un cenas, peļņas lieluma samazināšanās, kā arī liels konkurentuzņēmumu skaits. Būtībā „Starbucks” uzdevums šajos apstākļos ir savas tirgus daļas un pircēju uzticības saglabāšana, pilnveidojot un dažādojot esošo produktu.
Līdz ar to autora viens no būtiskākajiem ieteikumiem ir produktu pielāgošana, dažādošana, tādējādi apmierinot klientu vēlmes. Apmeklētājiem varētu tikt dota iespēja izstrādāt savu kafijas veidu, izmantojot dažādas garšvielas, sīrupus u.c. maisījumus, kas atbilstu individuālajām vēlmēm, garšu niansēm. Pēc autora domām, tas patērētājiem varētu šķist interesanti un aizraujoši, turklāt atbilstoši reklamējot jauno piedāvājumu uzņēmums tikai veicinās savas labās reputācijas pieaugumu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register