Būtībā ir tikai trīs galvenie cenu noteicošie faktori: ražošanas izmaksas, konkurenti tirgū ar precēm par līdzīgu vai tādu pašu cenu un preces reālā radītā vērtība, ko atspoguļo pircēju gatavība par preci maksāt konkrētu cenu.
Lai arī cik rūpīgi viss ir pārdomāts un saplānots – vienmēr var notikt kaut kas negaidīts un neplānots. Tāpēc jāapsver arī, kas notiks, ja bizness neizdosies, ja ieņēmumi nebūt tādi, kā plānots, ja termiņi iekavēsies, ja nebūs iespējams atgūt ieguldīto naudu vai uzņēmums netiks pieķerts krāpjoties, lai sasniegtu vēlamo rezultātu. Protams, vispirms būtu vērts apdomāt, vai vispār no paša sākuma bija vērts kaut ko tādu darīt.
Manuprāt, tā kā VW ir liels un spējīgs uzņēmums, ka izturējis vairākus gadu desmitus, viss nokārtosies, uzņēmums atkopsies un mācīsies no pieļautajām kļūdām, lai varētu veiksmīgi iekarot jaunus tirgus, attīstīties un kļūt par vadošo automašīnu ražotāju pasaulē, pētot un uzlabojot gan tehnoloģiju, gan apdomājot uzņēmuma stratēģiju šo mērķu sasniegšanā. Bizness vienmēr ir risks, bet arī šim riskam jābūt pārdomātam.
…