Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:532653
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.07.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

Būtībā ir tikai trīs galvenie cenu noteicošie faktori: ražošanas izmaksas, konkurenti tirgū ar precēm par līdzīgu vai tādu pašu cenu un preces reālā radītā vērtība, ko atspoguļo pircēju gatavība par preci maksāt konkrētu cenu.
Lai arī cik rūpīgi viss ir pārdomāts un saplānots – vienmēr var notikt kaut kas negaidīts un neplānots. Tāpēc jāapsver arī, kas notiks, ja bizness neizdosies, ja ieņēmumi nebūt tādi, kā plānots, ja termiņi iekavēsies, ja nebūs iespējams atgūt ieguldīto naudu vai uzņēmums netiks pieķerts krāpjoties, lai sasniegtu vēlamo rezultātu. Protams, vispirms būtu vērts apdomāt, vai vispār no paša sākuma bija vērts kaut ko tādu darīt.
Manuprāt, tā kā VW ir liels un spējīgs uzņēmums, ka izturējis vairākus gadu desmitus, viss nokārtosies, uzņēmums atkopsies un mācīsies no pieļautajām kļūdām, lai varētu veiksmīgi iekarot jaunus tirgus, attīstīties un kļūt par vadošo automašīnu ražotāju pasaulē, pētot un uzlabojot gan tehnoloģiju, gan apdomājot uzņēmuma stratēģiju šo mērķu sasniegšanā. Bizness vienmēr ir risks, bet arī šim riskam jābūt pārdomātam.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register