Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:385516
 
Evaluation:
Published: 14.01.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Manuprāt, viens no masu komunikācijas svarīgākajiem efektiem 21.gs. ir narkotiskais efekts, kad sabiedrība vairs nespēj atteikties skatīties kādu seriālu vakaros vai arī aizmigšana tikai TV skanēšanas fonā. Mūsdienās arī ir sastopams paparaci efekts, kad auditorijai regulāri jāapmierina sava ziņkāre par kādu slavenu personību jeb to vēl varētu nosaukt par savu elku. Privatizācijas efekts- komunikants ietekmējoties no negatīvā ziņu klāsta atsakās interesēties par plašāka mēroga notikumiem un sekām, piemēram, persona atsakās doties uz vēlēšanām un paliek savā ikdienā. Proti, viens no pamazām izzūdošiem ir zilā ekrāna efekts, kad auditorija uztver ziņas par kādu notikumu kā tā sociālās nozīmības apliecinājumu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1383133
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register