Runājot ar cilvēkiem, kuri mēdz pārstāvēt uzņēmumu intereses sadarbībā ar VID, tika noskaidrots, vai viņi uzskata, ka viss ir kārtībā, vai tomēr ir kaut kas, ko vajadzētu mainīt, uzlabot, izņemt. Viens ieteikums bija vajadzība pēc lielākas atgriezeniskās saites, jo ir bijušas situācijas, kad piezvana, pasaka, ka kaut kas nav pareizi, bet īsti līdz galam neizskaidro, kur un kas un tad nākas pašiem stundām ilgi meklēt.
Dokumentācijas iesniegšana EDS kā grāmatvedim varētu būt samērā vienkārša, taču, piemēram, jaunajam uzņēmējam, kuram tā būs pirmā saskarsme ar ko tādu, tas varētu būt diezgan sarežģīti. Lai arī mājaslapā bija pieejama sadaļa topošajiem uzņēmējiem, tur tomēr informācija varētu būt nepietiekama tieši darbību veikšanai ikdienā, varbūt vairāk noderīga uzņēmuma izveidošanā. Pieredzējušiem grāmatvežiem ir vieglāk, jo viņi, ja arī nezina, tad nojauš, kur varētu meklēt nepieciešamo. Tāpēc varbūt var veidot ne tikai videopamācības, bet arī dažādus seminārus jaunajiem uzņēmējiem, lai pēc tam nebūtu viņiem jāprasa, kāpēc nav izdarīts šis vai tas tā kā tas ir nepieciešams.
Kopumā jāsaka, ka VID dara diezgan labu darbu, lai veicinātu veiksmīgu sadarbību ar uzņēmumiem, mājaslapā ir ļoti daudzas noderīgas sadaļas, normatīvie akti, paskaidrojumi, bet ne vienmēr to ir tik viegli atrast.
…