Kvalitātes vadība valsts pārvaldē - Valsts robežsardze.
Kvalitātes vadības ieviešanā valsts pārvaldē var saskatīt no trim aspektiem:
• kvalitāte normu un procedūru ievērošanas aspektā;
• kvalitāte efektivitātes aspektā;
• kvalitāte klientu apmierinātības aspektā.
Atšķirībā no privātā sektora, valsts pārvaldē lielākā daļa procesu jau tiek normatīvi regulēta – balstoties uz ārējiem normatīviem aktiem (likumdošanu, politikas dokumentiem un tiesību aktiem), tiek noteikti dažādi pakalpojumu standarti, sasniedzamie rezultāti un procesi. Tāpat pašas iestādes pieņem normatīvos aktus, kas reglamentē tās iekšējās procedūras.
Valsts robežsardzes darbības tiesisko pamatu, uzdevumus, funkcijas un kompetenci, kā arī robežsargu pienākumus un tiesības nosaka Robežsardzes likums. …