Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:675841
 
Evaluation:
Published: 11.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Extract

Secinājumi
Zīmola “Lāči” nosaukums ir tāds pats kā uzņēmuma nosaukums.
Zīmols ienāca tirgū iekarojot jaunu nišu ar savu piedāvāto roku darbu maizi, bez krāsvielām un sintētiskām vielām, ceptu īstā malku krāsnī.
Uzņēmumam ir rūpīgi izstrādāti zīmola elementi.
Produkts “Lāčiem” ir izcils, taču nav pilnvērtīgi pasniegts un pareizi mārketēt, jo nekad nav pilnībā apjautuši un likumsakarīgi un mērķtiecīgi praktizējuši savu latviski-etniski-autentisko īstās maizes pozīciju. Lāču mārketingā tā īsti neizmantots palicis arī firmas nosaukums. Kādēļ gan autentiski latviskas rupjmaizes ražotājus sauc par Lāčiem? – Tādēļ, ka Lāču rupjmaizē ir Lāču spēks. Labāka zīmola identitāte!
Patērētājs zīmolu „Lāči” atpazīst un tajā nav jāiegulda tik lieli līdzekļi jaunā produkta reklamēšanai, jaunie produkti ir pārāk atšķirīgi no sākumā ražotajiem produktiem - maizes izstrādājumiem. Ar kuriem uzņēmums un zīmols arī izpelnījās patērētāju mīlestību un atpazīstamību. Tādējādi daļēji liekot cilvēkiem aizmirst pirmsākuma asociācijas ar maizi, kvalitāti un latviskumu.
Uzņēmums galvenokārt piedāvā maizes produktus augstākajā cenu grupā.
Zīmolam un pašam uzņēmumam ir ļoti laba reputācija un atpazīstamība.
Pie visa varētu piebilst, ka pēc Zīmoli topa datiem, “Lāči” stabili ir otrajā vietā nozarē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register