Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības iestādē

     

    Practice Reports22 Pedagogy

4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:325006
 
Evaluation:
Published: 29.04.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē    3.
II  Grupas attīstošās vides izpēte    4.
III  Bērnu (1-3 gadi) attīstības un adaptācijas procesa izpēte    7.
IV  Bērnu organizētās darbības vērojuma apraksts    14.
Bērnu organizētās darbības vadīšana    16.
VI  Dienasgrāmata    18.
VII  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    20.
  Izmantotā literatūra    22.
Extract

I. Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē

Prakses mērķis bija novērot un izprast Pašvadītas mācīšanās pieeju pirmajā vecuma posmā. Mērķa izvēle tika balstīta uz jaunajām , noteiktajām izglītošanās kompetencēm, kas tiek īstenotas pirmsskolas izglītības iestādēs. Pašvadītas mācīšanās procesā bērns pielieto savu domāšanu, emocionālo procesu un regulē savu uzvedību, kā rezultātā bērns iegūst jaunas zināšanas un prasmes. Šos procesus novēroju prakses laikā, kā bērns tās pielieto un izrāda apkārtējiem, kā arī caur pašvadītu mācīšanos tiek veidota sadarbība ar skolotāju un citiem grupas bērniem.
Mērķa realizācijas uzdevumi:
1. Raksturīgākās iezīmes pirmā posma bērniem pašvadītas mācīšanās procesā.
2. Vērot pašvadītu mācīšanos individuālajā darbā.
3. Grupas iekārtojuma atbilstība un rotaļlietu daudzveidība mācīšanās realizēšanai.
4. Saruna ar skolotājām, kādi ir viņu novērojumi un viedokļi par pašvadītu mācīšanos bērniem grupā.
5. Izdarīt secinājumus par to, kā bērns veido savu izpratni un zināšanas caurviju prasmēs.
Mērķa realizācijas uzdevumu izvirzīšana sniedz iespēju gūt jaunas zināšanas par pirmā vecuma posma attīstību. Izpētīt un secināt pēc redzētā, kā bērni izglītojas individuālajā darbībā, sadarbojoties ar grupas biedriem un kā izrāda savu interesi nodarbību laikā, kā spēj ievērot noteikumus un tos realizēt caur ikdienas darbībām. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1403112
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register