Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,85 (17%)
Discounted price*:
4,14
Purchase
Add to Wish List
ID number:336783
Evaluation:
Published: 25.07.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pedagoģiskās prakses analīze
Prakses laikā strādāju 6 gadīgo bērnu grupā. Sadarbība ar bērniem ir izveidojusies ļoti draudzīga, uzticības pilna. Bērni labprāt iesaistījās manis piedāvātajās aktivitātēs, rotaļnodarbībās. Centos grupā radīt pozitīvu, drošu vidi.
Ļoti pozitīva ir izveidojusies sadarbība ar dārziņa kolektīvu. Darba kolēģe vienmēr palīdzējusi man ar savām idejām, dalījusies ar savu pieredzi. Tas iedrošināja un stimulēja manu darbu.
Laba sadarbība izveidojusies arī ar bērnu vecākiem, prieks bija dzirdēt labas atsauksmes no viņu pusēs. Sajūtu atbalstu no skolotāju palīga Sanitas, kura vienmēr nodarbībās piedāvājusi savu atbalstu un palīdzību.
Vienmēr labu padomu, kā arī mana darba novērtējumu esmu saņēmusi no vadības. Lielu prieku sagādāja strādāt ar dārziņa psiholoģi Baibu un apmeklēt viņas ļoti interesantus kursus par Marte-Meo metodi. Guvu izcilu pieredzi, kā arī bija iespēja sevi vērot no malas, jo tika filmētas visas mūsu aktivitātes šajā seminārā un saņemt apstiprinājumu savai darbībai.
Uz problēmsituācijām, manuprāt, spēju noreaģēt ātri, katru situāciju vēlāk pārrunājot ar kolēģi un psihologu, lai apstiprinātu savas rīcības pareizību.
Bieži konsultējos ar skolas logopēdi, lai zinātu logopēdiskās problēmas savas grupas bērniem un konsultētu vecākus par tām. Runāju ar sociālo pedagogu par viena bērna uzvedības problēmām, lai saprastu kā tikt gala ar viņa dusmām un agresivitāti.
Lielu pieredzi ieguvu vadot Lieldienas pasākumu, sadarbojoties ar mūzikas un deju skolotājām.
Piedalījos skolotāju sapulcēs, kas notika katru otro nedēļu.
Uzskatu, ka prakse bija veiksmīga, jo prakse ir tas brīdis, kad vari iegūtas zināšanas salīdzināt ar praksi un veiksmīgi tās izmantot.
Nonācu pie secinājuma, ka katrs bērns tomēr ir individuāls un ka svarīgi saprast katra bērna īpašas vajadzības, mēģināt tās apmierināt un radīt bērnam labvēlīgo vidi pašattīstībai iesaistot šajā procesā arī bērna ģimeni.
Guvu daudz lielāku pārliecību saviem spēkiem pateicoties skolā iegūtajām zināšanām, kolēģu uzmundrinājumam un vadības vērtējumiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,21 €
Work pack Nr. 1354874
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/336783

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register