Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:210780
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.09.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Manuprāt, bērniem vissvarīgāk ir kad viņus novērtē skolotāja ar labiem un pozitīviem vārdiem. Pedagogam jābūt ļoti vērīgam, lai nepalaistu nekādu bērna labo darbu attiecībā pret grupas biedriem vai attiecībā pret sevi. To ir jāpamana un obligāti jāslavē bērns, piemēram, mīļi paglaudot to pa galvu un pamainot balss intonāciju. Pārāk bieži uzslavēt bērnus nedrīkst, tikai par tiešām labi padarītu darbu vai par labu uzvedību, lai bērns justot arvien pašpārliecinātāk.

Bērnu pastāvības, pašapziņas un mērķtiecības veicināšana dažādos darbības veidos.

Es uzskatu, ka mēs, pedagoģi, vecāki un citi pieaugušie cilvēki, esam tie, kuri motivē to uz darbību, lai progresētu. Mēs parādam bērniem piemērus kā visvieglāk un visātrāk tikt galā ar dažāda veida grūtībām.
Situācijas:

1. Roku mazgāšananas laikā meitene (2,5 gadi) bija satraukusies, ka viņai nesanāk nomazgāt rokas, jo piedurknes ātri palika slapjas. Es kā skolotājai viņai iedevu padomu virms roku mazgāšanas pacelt piedurknes augšā un nelikt elkoni izlietnē.
2. Pēc ārā iešanas vienam zēnam sagādāja grūtības zābaku novilkšana. Es piegāju klāt un parādīju kā visātrāk un visērtāk viņam to izdarīt. Vispirms es pati parādīju kā es to daru ar saviem zābakiem un tad parādīju kā tieši viņam aiz papēža ir jāpietur savējie un janovelk. Motivēju viņu ar vārdiem: „ Mēģini vairākas reizes, nepadodies, un tev viss izdosies kā man!”
3. Visiem padalīju krāsojamās lapas, kurās bija jāizkrāso „bitīti”. Zīmējums bija neliels, tāpēc tas prasīja attiecīgo rūpību izkrāsošanā, lai nesanāktu pāri malā. Visie tika iedoti jaunie zīmuļi. Puika, kuram bija 3 gadi ļoti noreizējās, ka viņam nesanāca izkrāsot zīmējumu nesašvīkājot pāri malām. Viņš bija noraizējies līdz asarām. Es apsēdos viņam blakām,un teic: „ Tev jau ļoti smuki sanāca, bet ja tu gribi izkrāsot vēl smukāk, es tev varu parādīt kā tu vari novērst to, lai zīmulītis neietu pāri līnijām. Es saku: „Turi pirkstiņus uz zīmuļa nedaudz zemāk, centies roku kustināt šaurāk! Vispirms tādā veidā iekrāso maliņu kontūru un tikai pēc tam pašu viduci ar platāku roku mājienu. Beigās viņš pasmējā, un teica: „ Man sanāca!”.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1349442
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register