Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
7,99
You save:
0,88 (11%)
Discounted price*:
7,11
Purchase
Add to Wish List
ID number:245366
Author:
Evaluation:
Published: 15.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Vēroto stundu analīze    4
  Latviešu valoda    4
  Matemātika    6
  Sociālās zinības    8
  Dabas zinības    10
  Mājturība un tehnoloģijas    12
  Vizuālā māksla    14
  Vadīto stundu īsie plāni    16
  Latviešu valoda    16
  Latviešu valoda    17
  Matemātika    18
  Matemātika    19
  Sociālās zinības    19
  Dabas zinības    20
  Mājturība un tehnoloģijas    21
  Vizuālā māksla    22
  Vadīto stundu izvērstie konspekti    23
  Latviešu valoda    23
  Skolēni lasa savus darbus, diskusija par palīdzības sniegšanu līdzcilvēkiem    25
  Latviešu valoda    26
  Matemātika    30
  Dabas zinības    33
  Matemātika    37
  Sociālās zinības    41
  Dabas zinības    45
  Vizuālā māksla    53
Extract

Pašanalīze:
1. Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna motivētību, interešu un vēlmju apmierināšanu?
Skolēni tiek motivēti izmantojot uzslavas par skolēnu paveiktajiem darbiem, skolēni saņem uzlīmes, ja paveiktais darbs atbilst izvirzītajiem kritērijiem.
2. Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna mācīšanās darbības (motivētība, piedalīšanās uzdevuma analīzē, sadarbība, plānošana, problēmas risināšana, skolēna atklājums, pašnovērtējums) izpausmi?
Skolēni ar skolotāju veidoja diskusiju par rādītajām klusās dabas reprodukcijām, skolēni plāno, kā tiks veikt darbs, kas jāievēro, lai darbs izdotos.
3. Kas mācību procesā liecināja par kritiskās domāšanas, prasmju izpausmi?
4. Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Par kritiskās domāšanas prasmju izpausmi stundas laikā liecināja, ka skolēni spēj piedalīties diskusijā par piedāvātajām reprodukcijām.
5. Kas mācību procesā liecināja par sadarbības prasmju izpausmi?
6. Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Šīs stundas laikā, bērniem tika dots patstāvīgs darbs, kas nesekmēja sadarbības prasmju veidošanos.
7. Kas mācību norisē liecināja par radošās domāšanas prasmju izpausmi?
8. Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Skolēniem tika piedāvāts gleznot asteres, izmantojot savas radītās krāsas tādējādi veicinot radošo prasmju izpausmi.
9. Kas mācību procesā liecināja par skolēna prasmi sadarbībā ar skolotāju izvirzīt kritērijus un veikt savas darbības pašnovērtējumu?
Skolotāja ar skolēniem kopīgi izvirzīja vērtēšanas kritērijus, kuri tika izmantoti, analizējot skolēnu radītos darbus.
10. Kādas pedagoģiskās atziņas pēc novadītās stundas ieguvu savam turpmākajam darbam? Savam turpmākajam darbam guvu atziņu, ka skolēni strādā radošāk, ja stundas darbs netiek vērtēts ar atzīmi. Skolēni ir vairāk motivēti darboties, nedomājot par atzīmi.

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Aktīvā mācību prakse sākumskolā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/245366

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register