Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,95 (19%)
Discounted price*:
4,04
Purchase
Add to Wish List
ID number:455932
Evaluation:
Published: 03.07.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Izglītības iestādes raksturojums    4
1.  Pedagoģiskie vērojumi, vērojumu analīze    5
1.2.  Skolotāja un bērna, bērna un bērna saskarsme    7
2.  Pedagoģiskā procesa praktiskās darbības 2. nedēļa    9
3.  Pedagoģiskā procesa prakstiskās darbības 3. nedēļa    15
  Pedagoģiskās darbības pašanalīze un pašvērtējums    20
  Izmantotā literatūra    21
  Pielikums    22
Extract

Pedagoģiskās darbības pašanalīze un pašvērtējums
Pedagoģiskajā procesā nedarbojos, tāpēc prakses laikā bija dažas grūtības. Prakses laikā guvu pozitīvas emocijas, jaunas zināšanas un pieredzi strādājot ar bērniem. Uztraukums bija liels, baidījos, ka bērniem nebūs interesanti un viņi mani neklausīs, bet kopumā man sanāca bērnus ienteresēt. Tomēr prakses laikā bija situācijas, kuru atrisinājumam vēl nespēju pieņemt pareizāko lēmumu. Šādos gadījumos saņēmu pieredzējuša pedagoda atbalstu. Pirmo nedēļu vēroju skolotājas, kā viņas vada nodarbības un viņu saskarsmi ar bērniem, no tā es ieguvu daudz ko jaunu. Šo iegūto pieredzi un informāciju izmantoju prakses otrajā un trešajā nedēļā. No skolotājām mācījos, kā pareizi runāt, kā izturēties, kā ieinteresēt un kā risināt problēmsituācijas.
Prakses laikā izveidojās pedagoģiskā saskarsme ar bērniem. Sadarbība ar bērniem izveidojās ļoti laba, bērni bija pozitīvi noskaņoti un katru dienu mani ieraugot priecājās.
Prakses laikā tika nostiprinātas sadarbības prasmes ar kolēģiem, kopīgi risinātas dažādas problēmsituācijas, tika attīstīta pašiniciatīva iesaistīties un organizēt mācību pedagoģisko procesu. Skolotājas bija pretīmnākošas un pozitīvi noskaņotas, vienmēr atbalstīja, uzklausīja un palīdzēja man. Skolotājas uzklausīja manus jautājumus un laboja manas kļūdas, ieteica, kā būtu labāk.
Prakses laikā secināju, ka strādāt ar bērniem nav nemaz tik viegli, man ļoti daudz vēl jāmācās. Bērniem ir vajadzīga īpaša pieeja. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,93 €
Work pack Nr. 1366842
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/455932

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register