Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:281732
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.01.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  PIRMSSKOLAS 5 – 6 GADĪGO BĒRNU GRUPAS RAKSTUROJUMS    4
  DIENAS RITA 5 – 6 GADĪGO BĒRNU GRUPĀ    5
  PEDAGOĢISKĀ PROCESA PIRMSSKOLĀ VĒROŠANA UN ANALĪZE    6
  SKOLOTĀJA UN BĒRNA, BĒRNA UN BĒRNA SASKARSMES UN SADARBĪBAS SATURS UN FORMAS    9
  IESAISTĪŠANĀS PEDAGOĢISKAJĀ PROCESĀ    11
  PEDAGOĢISKĀS DARBĪBAS PAŠANALĪZE UN PEDAGOĢISKĀS DARBĪBAS PAŠVĒRTĒJUMS PAR PRAKSI KOPUMĀ    24
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI AVOTI    25
Extract

PEDAGOĢISKĀS DARBĪBAS PAŠANALĪZE UN PEDAGOĢISKĀS DARBĪBAS PAŠVĒRTĒJUMS PAR PRAKSI KOPUMĀ
Pedagoģiskā saskarsme ar bērniem prakses laikā bija laba, jo izveidojās pozitīva komunikācija ar bērniem. Bērni aktīvi iesaistījās manis vadītajās aktivitātēs un ar interesi ieklausījās manī. Vadītās aktivitātes manuprāt bija veiksmīgas, bērniem lielas grūtības nesagādāja. Nelielas problēmas sagādāja bērni, kuri nevar koncentrēties darbībai, grib skraidīt. Viņi mazliet traucēja gan man, gan pārējiem bērniem. Šiem bērniem , nespiedu piedalīties aktivitātēs, teicu viņiem, ka viņi var rotaļāties, tikai tā, lai netraucē citiem. Piedāvāju pavērot ko dara citi bērni un, ja viņiem ir interesanti, tad var nākt un piedalīties.
Sadarbības prasmes ar kolēģiem – veicot prakses laikā izvirzītos uzdevumus, saņēmu lielu atbalstu no kolēģes. Ja ko nesapratu, tad vienmēr atbildes varēju rast pie kolēģites, kura vienmēr laipni paskaidroja neskaidros jautājumus.
Sadarbība ar vecākiem prakses laikā neizveidojās, jo lielākā daļa bērnu uz skolu tiek atvesti ar autobusu, un mājās arī tiek aizvesti. Tādēļ ar vecākiem neizveidojās nekāds kontakts. Vecākiem tika paziņots mans telefona numurs, ja ir kādi jautājumi, lai varētu piezvanīt un pajautāt, bet to neizmantoja neviens no vecākiem..
Prasme risināt problēmsituācijas man problēmas nesagādā, jo vienmēr uzklausu bērnus, kuri iesaistīti konfliktā, pārrunājam par ko ir radies konflikts un mēģinam rast pozitīvu iznākumu. Palīdzēju grupas skolotājai risināt izveidojušās problēmsituācijas. Problēmsituācija, ja tāda ir izveidojusies,jārisina uzreiz. Bērni šajā vecumā ir ļoti kustīgi, tādēļ rodas situācijas, kad uzskrien otram virsū, apgāž. Vienmēr uzreiz runājam ar bērnu un stāstam, ka grupas telpa nav piemērota šādām aktivitātēm, kad iesim laukā, vai uz sporta zāli, tad varēs izskrieties.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1390099
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register