Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:637365
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.10.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

3. Pedagoģiskās darbības pašanalīze un pedagoģiskās darbības pašvērtējums par praksi kopumā PII “Ābelīte” 3 – 4 gadus vecu bērnu grupā

Pedagoģiskā saskarsme ar bērniem, manuprāt, bija izveidojusies ļoti laba, jo bērni nebaidījās no manis, ar interesi klausījās manā teiktajā. Gan no rītiem bērni gribēja, lai ar viņiem kopā darbojos gan spēles, gan ar plastilīnu, gan zīmējot. Spēju saskatīt bērnu vēlmes un to kas viņiem nepieciešams. Es domāju, ka man būtu nepieciešama ilgāks laiks, lai pilnība iepazītu visus bērnus un izprastu viņus. Spēju saskatīt un novērst konflikta situācijas, kas bija izcēlušās starp bērniem. Man patīk uzklausīt bērnus viņu stāstus un valodu. Izprast šos stāstus caur pedagoģiju, mēģināt izprast bērnu psiholoģiju šajos stāstos. Pats galvenais strādājot ar bērniem ir sadalīt uzmanību uz visiem bērniem un nepalaist garām kādu bērna saucienu pēc palīdzības. Svarīgi ir pievērst bērnu interesi, lai viņiem jebkas ko darām izkraistītu interesi darīt to kopā ar mani.
Ar PII “Ābelīte” vadītāju izdevās laba sadarbība, jo atcerējās mani no iepriekšējā gada prakses. Ar grupas audzinātājām sadarbība arī bija laba. Man patika ieklausīties viņu ieteikumos, jo uzskatu, ka cilvēkiem ar pieredzi ir vienmēr labāks viedoklis nekā cilvēkiem bez iepriekšējas pieredzes par bērnu audzināšanu pirmsskolas izglītības grupā. Par pedagoģiskā kolektīva kompetences līmeni liecina pedagogu garīgums, attieksme pret darba pienākumiem, iejūtība pret bērniem un vecākiem un vecākiem, vajadzība pēc pašizglītošanās, pedagoģisko un psiholoģisko zināšanu un prasmju līmeni. (Golubina, 2007,147)
Vienīgā sadarbība, kas man ar vecākiem izveidojās bija, kad no rītiem kopā ar audzinātāju sagaidīju bērnus nākam uz grupiņu. Grupas skolotājas sacīja man, ka bērnu vecāki ir laipni, atsaucīgi, izpalīdzīgi. Bērna sekmīga attīstība var rasties tikai pedagogu un bērnu ģimenes pārdomātas un saskanīgas sadarbības rezultātā. Sadarbības centrā ir jāliek bērna interese. Skolotājam kā personībai ir ievērojama loma bērna attīstības procesā, taču ģimenei ir galvenā loma bērna audzināšanā un attīstībā. Vecākus regulāri jāinformē par bērna izglītošanas procesu, uzvedību un darbošanos pirmsskolā, un par tiem pasākumiem, kādi tiek organizēti. (Golubina, 2007, 146)

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1381231
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register