-
Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā
Nr. | Chapter | Page. |
1 | Stundu, audzināšanas pasākumu konspekti (pašanalīze un skolotāja vērtējumi) | 3 |
1.1 | Latviešu valoda un literatūra | 3 |
1.2 | Matemātika | 12 |
1.3 | Dabaszinības | 19 |
1.4 | Sociālās zinības | 26 |
1.5 | Mājturība un tehnoloģijas | 32 |
1.6 | Vizuālā māksla | 38 |
2 | Ziemassvētku pasākums „Pie Mazās Raganiņas“ | 46 |
3 | Mana audzināšanas darba koncepcija | 47 |
4 | Audzināšanas stundas konspekts | 49 |
Datums: 25.novembris
Klase: 3
Mācību stunda: Literatūra
Temats: Slinkums
Mērķis: Radīt skolēnu interesi par lugu, lugas lasīšanu lomās.
Mācību saturs: Lugas teksta organizācija, lugas lasīšana
Uzdevumi:
1.Sekmēt lasīšanas prasmes, lasot lugu lomās ar izteiksmi;
2.Attīstīt prasmi uztvert lasīto tekstu un iegūt nepieciešamo informāciju;
3.Pilnveidot prasmi pamatot savu viedokli (piekrītu/nepiekrītu, domāju citādāk, jo…, es būtu rīkojies…, jo …).
Mācību līdzekļi: D.Ērgle, M.Filatova, V.Golubova, I.Ikale. Zīle. Latviešu valoda 3.klasei. Grāmata lasīšanai un domāšanai I., Skolotāja grāmata.
Izmantotās darba formas un metodes: Individuāli, frontāli
Skolotāja / skolēna darbība
Ievaddaļa: Atceras nesen apmeklēto izrādi Rīgā. Pārrunā par to, kas ir aktieri, ko tie dara. Vai teātra izrādē piedalās tikai aktieri? Kas vēl? Kas ir teicējs un suflieris? Skolēni izsaka savas domas.
Galvenā daļa: Skolotāja aicina apskatīties literāro darbu grāmatā – A.Upītis „Pie kunga”. Jautā skolēniem kas tas ir par darbu? Kopīgi pārrunā, ka tā ir luga, kurā darbojas dažādas personas. Ar ko luga atšķiras no citiem literāriem žanriem? Apskata, ar ko iesākas luga, kas rakstīts iekavās pie teksta. Pārrunā, ko tas nozīmē.
Apskata grāmatas malā esošos jaunvārdus. Izlasa un pārrunā to nozīmi.
Skolēni sauc darbojošās personas lugā. Tiek sadalītas lomas. Pārrunā sufliera pienākumus.
Izteiksmīgi lasa lugu lomās.
Pēc lugas izlasīšanas izvērtē lugas žanru, secinot, ka reizēm tajā bija jāsmejas, tātad, nedaudz ar jokiem.
Vai pēc personāža nosaukumiem var noteikt, kāds katram bija pienākums? Skolēni pārrunā par šiem pienākumiem.
Tiek aizpildīta tabula:
Nobeiguma daļa:Pārrunā vēlreiz par ko bija lugā. Kāds bija kungs? Skolēni secina, ka kungs bija slinks. Min piemērus, kur tas izpaudās.
Izlasa O.Vācieša dzejoli „Slinkums”
Metodiskais komentārs
Atsauc atmiņā piedzīvoto un pārdzīvoto teātra izrādē.
Mācās tekstu lasīt izteiksmīgi, ievērojot iekavās esošo informāciju par darbojošās personas raksturu.
Iepazīst jaunus vārdus – senvārdus.
Mācās atbildēt uz jautājumiem, pamatot savu viedokli, secināt.
Mācās saskatīt pēc lugas konteksta galvenās darbojošās personas raksturu, to izvērtēt.
Datums: 25.novembris
Klase: 3
Mācību stunda: Latviešu valoda
Temats: Meža dzīvnieki
Mērķis: Veicināt izziņas darbību par lietvārdiem
Mācību saturs: Vārdšķiras. Lietvārds
Uzdevumi:
1.Attīstīt prasmi saskatīt tekstā lietvārdus, noteikt to dzimti;
2.Apgūt prasmi pārveidot lietvārdu pamatformā – vienskaitļa nominatīvā;
3.Nostiprināt prasmi veidot teikumu, izmantojot lietvārdus.
Mācību līdzekļi: D.Ērgle, M.Filatova, V.Golubova, I.Ikale. Zīle. Latviešu valoda 3.klasei. Grāmata lasīšanai un domāšanai I., Skolotāja grāmata.
Izmantotās darba formas un metodes: individuāli, frontāli.…
Stundu, audzināšanas pasākumu konspekti (pašanalīze un skolotāja vērtējumi) Latviešu valoda un literatūra Matemātika Dabaszinības Sociālās zinības Mājturība un tehnoloģijas Vizuālā māksla Ziemassvētku pasākums „Pie Mazās Raganiņas“ Mana audzināšanas darba koncepcija Audzināšanas stundas konspekts
- Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā
- Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā
- Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā
Practice Reports for university22
-
Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā
Practice Reports for university17
-
Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē
Practice Reports for university31
-
Aktīvā mācību prakse sākumskolā
Practice Reports for university48
-
Prakses nedēļa pirmsskolas izglītības iestādes vidējā pirmsskolas vecuma grupā
Practice Reports for university8